Donnerstag, 14. März 2013

Who is She?!

 © FAKE undEcht  


NEFERTITI IN HER NEW LOOK
I often wonder who she is. Besides that I do know that she is Nefertiti.
I have a postcard of her right by my bedside. When I go to sleep at night and when I wake up in the morning I look at her with awe and fascination and really wonder who she is and most of all, how she came to me.

Read more about how she came to me tomorrow!



NOFRETETE IM NEUEN LOOK
Wer ist sie?! Diese Frage stelle ich mir immer wieder - obschon ich genau weiß, dass es Nofretete ist.
Ich habe mir ein Bild von ihr an mein Bett gestellt. Vor dem Einschlafen und morgens beim Aufwachen fällt mein Blick auf sie. Mit Faszination und Bewunderung frage ich mich jedesmal, wer sie ist und wie sie eigentlich zu mir kam.

Darüber morgen mehr!